Мета: знання теоретичних засад лінгвокраїнознавства для системного використання фактів історичного розвитку країн та мови як єдиної органічної системи; вміння пояснювати реалії сучасного життя англомовних націй, спираючись на знання особливостей менталітету цих країн та історичних подій, що мали місце на їх території.

Завдання: поєднати дві домінанти: філологічну – засвоєння лексичного матеріалу (назви предметів культури, державних інститутів, фактів історії, топонімів) і країнознавчу (освітнє вивчення іcторії мови, національної культури та історії як факторів, що визначають самосвідомість народу), ознайомити з реаліями життя націй основних англомовних країн; показати зв'язок лінгвокраїнознавства з іншими дисциплінами, навчити проводити компаративний аналіз особливостей життя, менталітету тощо однієї англомовної нації з іншою та з особливостями життя українців.