Критерії оцінювання знань

 МЕТОДИ КОНТРОЛЮ ТА СХЕМА НАРАХУВАННЯ БАЛІВ

 

Розподіл балів, які здобувачі освіти можуть отримати за результатами кожного виду поточного та підсумкового контролів, наведено в таблиці 5.

 

Таблиця 5 – Розподіл балів оцінювання

Види робіт, що контролюються

Максимальна кількість балів

Контроль засвоєння теоретичних знань

10

Контроль виконання практичнихробіт

90

Усього балів

100

 

Для визначення ступеня оволодіння навчальним матеріалом з подальшим його оцінюванням застосовуються рівні навчальних досягнень здобувачів вищої освіти, наведені в таблиці 6.

 

Таблиця 6 ‒ Рівні навчальних досягнень

Рівні навчальних досягнень

Відсоток балу за виконання завдань

Критерії оцінювання навчальних досягнень

Теоретична підготовка

Практична підготовка

Здобувач вищої освіти

Відмінний

 90…100

вільно володіє навчальним матеріалом, висловлює свої думки, робить аргументовані висновки, рецензує відповіді інших студентів, творчо виконує індивідуальні та колективні завдання; самостійно знаходить додаткову інформацію та використовує її для реалізації поставлених перед ним завдань; вільно використовує нові інформаційні технології для поповнення власних знань

може аргументовано обрати раціональний спосіб виконання завдання й оцінити результати власної практичної діяльності; виконує завдання, не передбачені навчальною програмою; вільно використовує знання для вирішення поставлених перед ним завдань

Достатній

 75…89

вільно володіє навчальним матеріалом, застосовує знання на практиці; узагальнює і систематизує навчальну інформацію, але допускає незначні недоліки у порівняннях, формулюванні висновків, застосуванні теоретичних знань на практиці

за зразком самостійно виконує практичні завдання, передбачені програмою; має стійкі навички виконання завдання

Задовіль-ний

 60…74

володіє навчальним матеріалом поверхово, фрагментарно, на рівні запам’ятовування відтворює певну частину навчального матеріалу з елементами логічних зв’язків, знає основні поняття навчального матеріалу

має елементарні, нестійкі навички виконання завдання

Незадо-вільний

менше 60

має фрагментарні знання (менше половини) у незначному загальному обсязі навчального матеріалу; відсутні сформовані уміння та навички; під час відповіді допускаються суттєві помилки

планує та виконує частину завдання за допомогою викладача

 

Результати навчання з дисципліни оцінюються за 100-бальною шкалою (від 1 до 100) з переведенням в оцінку за традиційною шкалою («відмінно», «добре», «задовільно», «незадовільно» відповідно до шкали, наведеної в таблиці 10).

 

Таблиця 7 - Шкала оцінювання: національна та ECTS

Національна

Університетська (в балах)

ECTS

Визначення ECTS

Відмінно

90-100

А

Відмінно – відмінне виконання лише з незначною кількістю помилок

Добре

82-89

В

Дуже добре – вище середнього рівня з кількома помилками

75-81

С

Добре – в загальному правильна робота з певною кількістю грубих помилок

Задовільно

67-74

D

Задовільно- непогано, але зі значною кількістю недоліків

60-66

E

Достатньо – виконання задовольняє мінімальні критерії

Незадовільно

35-59

FX

Незадовільно – потрібно попрацювати перед тим, як отримати залік або скласти іспит

0-34

F

Незадовільно – необхідна серйозна подальша робота


Остання зміна: вівторок 26 листопада 2024 16:20