Завдання лабораторної роботи №5
На основі об’єктно-орієнтованого підходу, розробити програму, базові та похідні класи, та опрацювання наборів даних (з відображенням на екран).
Підготувати набори вхідних даних, що включають значення аргументів та символьне позначення операції чи типу для тестування роботи програми, зокрема для: value - масив чисел і позначень системи їх представлення, shape - масив фігур і позначень операцій розрахунку, operation - масив матриць і позначень виконуваних операцій.
Передбачити спадкування від базового класу по класу на кожен елемент завдання, зокрема для базового класу value похідними є класи одиниць виміру (наприклад: метр, ярд тощо), shape похідними є класи фігур (наприклад: ромб, коло тощо), operation похідними є класи операцій (наприклад: перестановка рядків, обнулення тощо). Для роботи з класами використати абстрактні функції.
№ | Завдання | Базовий клас |
1 | Перерахунок довжини: сантиметр, фут, дюйм, ярд в метр | value |
2 | Перерахунок маси: грам, фунт, пуд в кілограм | value |
3 | Перерахунок температури: град.фаренгейта, кельвін в град.цельсія | value |
4 | Перерахунок тиску: паскаль, бар, мм.вод.ст. в атмосфера | value |
5 | Перерахунок об’єму: кварта, галон, барель в літр | value |
6 | Перерахунок швидкості: м/с, миль/год, ярд/с в км/год | value |
7 | Перерахунок потужності: кінська сила, дж/с в кіловат | value |
8 | Перерахунок витрати: галонів/милю, літрів/милю, галонів/км в літрів/км | value |
9 | Перерахунок вартості валюти: фунт, євро, долар в гривню | value |
10 | Перерахунок тепловтрат матеріалів: бетон, цегла, дерево в пінопласт | value |
11 | Розрахунок площі 2D фігур: прямокутник, трикутник, коло | shape |
12 | Розрахунок периметру 2D фігур: трикутник, п’ятикутник, еліпс | shape |
13 | Розрахунок кількості обертів 2D фігур на задану довжину: ромб, коло, еліпс | shape |
14 | Розрахунок довжин діагоналей 2D фігур: прямокутник, трапеція, ромб | shape |
15 | Розрахунок центру ваги (тяжіння) 2D фігур: трикутник, трапеція, півколо | shape |
16 | Перевірка трикутника на: рівносторонній, рівнобедрений, прямокутний | shape |
17 | Перевірка чотирикутника на: квадрат, прямокутник, трапеція | shape |
18 | Розрахунок площі 3D фігур: призма трикутна, конус, циліндр | shape |
19 | Розрахунок об’єму 3D фігур: циліндр, конус, куля | shape |
20 | Розрахунок периметру 3D фігур: тетраедр, піраміда, призма п’ятикутна | shape |
21 | Матриці: перестановка рядків, колонок, обнулення рядків, колонок | operation |
22 | Матриці: обнулення елементів над/під головню та побічною діагоналями | operation |
23 | Матриці: розрахунок суми, середнього елементів вказаного рядка/колонки | operation |
24 | Матриці: дзеркальне відображення по вертикалі/горизонталі/обох діагоналях | operation |
25 | Матриці: пошук min/max елементів над/під головню та побічною діагоналями | operation |
26 | Матриці: розрахунок суми, середнього, добутку усіх елементів | operation |
27 | Матриці: знаходження суми та кількості додатних та від’ємних елементів | operation |
28 | Матриці: визначити кількість нульових, одиничних, парних, непарних елементів | operation |
29 | Матриці: додавання, віднімання, транспонування, порівнювання | operation |
30 | Матриці: кількість нульових/не нульових елементів над/під головню діагоналлю | operation |
31 | Статистичні оцінки одномірного масиву: середнє, дисперсія, медіана | operation |
32 | Статистичні оцінки одномірного масиву: математичне сподівання, мода, СКВ | operation |