Критетії оцінювання
Розподіл балів, які здобувачі освіти можуть отримати за результатами кожного виду поточного та підсумкового контролів, наведено в таблиці 7.
Таблиця 7 – Розподіл балів оцінювання
Види робіт, що контролюються |
Максимальна кількість балів |
Контроль засвоєння теоретичних знань |
20 |
Контроль виконання практичних робіт |
80 |
Усього балів |
100 |
Для визначення ступеня оволодіння навчальним матеріалом з подальшим його оцінюванням застосовуються рівні навчальних досягнень здобувачів вищої освіти, наведені в таблиці 8.
Таблиця 8 ‒ Рівні навчальних досягнень
Рівні навчальних досягнень |
Відсоток балу за виконання завдань |
Критерії оцінювання навчальних досягнень |
|
Теоретична підготовка |
Практична підготовка |
||
Здобувач вищої освіти |
|||
Відмінний |
90…100 |
вільно володіє навчальним матеріалом, висловлює свої думки, робить аргументовані висновки, рецензує відповіді інших студентів, творчо виконує індивідуальні та колективні завдання; самостійно знаходить додаткову інформацію та використовує її для реалізації поставлених перед ним завдань; вільно використовує нові інформаційні технології для поповнення власних знань |
може аргументовано обрати раціональний спосіб виконання завдання й оцінити результати власної практичної діяльності; виконує завдання, не передбачені навчальною програмою; вільно використовує знання для вирішення поставлених перед ним завдань |
Достатній |
75…89 |
вільно володіє навчальним матеріалом, застосовує знання на практиці; узагальнює і систематизує навчальну інформацію, але допускає незначні недоліки у порівняннях, формулюванні висновків, застосуванні теоретичних знань на практиці |
за зразком самостійно виконує практичні завдання, передбачені програмою; має стійкі навички виконання завдання |
Задовіль ний |
60…74 |
володіє навчальним матеріалом поверхово, фрагментарно, на рівні запам’ятовування відтворює певну частину навчального матеріалу з елементами логічних зв’язків, знає основні поняття навчального матеріалу |
має елементарні, нестійкі навички виконання завдання |
Незадо вільний |
менше 60 |
має фрагментарні знання (менше половини) у незначному загальному обсязі навчального матеріалу; відсутні сформовані уміння та навички; під час відповіді допускаються суттєві помилки |
планує та виконує частину завдання за допомогою викладача |
Результати навчання з дисципліни оцінюються за 100-бальною шкалою (від 1 до 100) з переведенням в оцінку за традиційною шкалою («відмінно», «добре», «задовільно», «незадовільно» відповідно до шкали, наведеної в таблиці 9).
Таблиця 9 - Шкала оцінювання: національна та ECTS
Національна |
Університетська (в балах) |
ECTS |
Визначення ECTS |
Відмінно |
90-100 |
А |
Відмінно – відмінне виконання лише з незначною кількістю помилок |
Добре |
82-89 |
В |
Дуже добре – вище середнього рівня з кількома помилками |
75-81 |
С |
Добре – в загальному правильна робота з певною кількістю грубих помилок |
|
Задовільно |
67-74 |
D |
Задовільно- непогано, але зі значною кількістю недоліків |
60-66 |
E |
Достатньо – виконання задовольняє мінімальні критерії |
|
Незадовільно |
35-59 |
FX |
Незадовільно – потрібно попрацювати перед тим, як отримати залік або скласти іспит |
0-34 |
F |
Незадовільно – необхідна серйозна подальша робота |