Критерії оцінювання знань
МЕТОДИ КОНТРОЛЮ ТА СХЕМА НАРАХУВАННЯ БАЛІВ
Розподіл балів, які здобувачі освіти можуть отримати за результатами кожного виду поточного та підсумкового контролів, наведено в таблиці 5.
Таблиця 5 – Розподіл балів оцінювання
Види робіт, що контролюються | Максимальна кількість балів |
Контроль засвоєння теоретичних знань | 10 |
Контроль виконання практичнихробіт | 90 |
Усього балів | 100 |
Для визначення ступеня оволодіння навчальним матеріалом з подальшим його оцінюванням застосовуються рівні навчальних досягнень здобувачів вищої освіти, наведені в таблиці 6.
Таблиця 6 ‒ Рівні навчальних досягнень
Рівні навчальних досягнень | Відсоток балу за виконання завдань | Критерії оцінювання навчальних досягнень | |
Теоретична підготовка | Практична підготовка | ||
Здобувач вищої освіти | |||
Відмінний | 90…100 | вільно володіє навчальним матеріалом, висловлює свої думки, робить аргументовані висновки, рецензує відповіді інших студентів, творчо виконує індивідуальні та колективні завдання; самостійно знаходить додаткову інформацію та використовує її для реалізації поставлених перед ним завдань; вільно використовує нові інформаційні технології для поповнення власних знань | може аргументовано обрати раціональний спосіб виконання завдання й оцінити результати власної практичної діяльності; виконує завдання, не передбачені навчальною програмою; вільно використовує знання для вирішення поставлених перед ним завдань |
Достатній | 75…89 | вільно володіє навчальним матеріалом, застосовує знання на практиці; узагальнює і систематизує навчальну інформацію, але допускає незначні недоліки у порівняннях, формулюванні висновків, застосуванні теоретичних знань на практиці | за зразком самостійно виконує практичні завдання, передбачені програмою; має стійкі навички виконання завдання |
Задовіль-ний | 60…74 | володіє навчальним матеріалом поверхово, фрагментарно, на рівні запам’ятовування відтворює певну частину навчального матеріалу з елементами логічних зв’язків, знає основні поняття навчального матеріалу | має елементарні, нестійкі навички виконання завдання |
Незадо-вільний | менше 60 | має фрагментарні знання (менше половини) у незначному загальному обсязі навчального матеріалу; відсутні сформовані уміння та навички; під час відповіді допускаються суттєві помилки | планує та виконує частину завдання за допомогою викладача |
Результати навчання з дисципліни оцінюються за 100-бальною шкалою (від 1 до 100) з переведенням в оцінку за традиційною шкалою («відмінно», «добре», «задовільно», «незадовільно» відповідно до шкали, наведеної в таблиці 10).
Таблиця 7 - Шкала оцінювання: національна та ECTS
Національна | Університетська (в балах) | ECTS | Визначення ECTS |
Відмінно | 90-100 | А | Відмінно – відмінне виконання лише з незначною кількістю помилок |
Добре | 82-89 | В | Дуже добре – вище середнього рівня з кількома помилками |
75-81 | С | Добре – в загальному правильна робота з певною кількістю грубих помилок | |
Задовільно | 67-74 | D | Задовільно- непогано, але зі значною кількістю недоліків |
60-66 | E | Достатньо – виконання задовольняє мінімальні критерії | |
Незадовільно | 35-59 | FX | Незадовільно – потрібно попрацювати перед тим, як отримати залік або скласти іспит |
0-34 | F | Незадовільно – необхідна серйозна подальша робота |