Загальна інформація про дисципліну
1 ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ ПРО НАВЧАЛЬНУ ДИСЦИПЛІНУ
Мета і завдання дисципліни |
Метою вивчення дисципліни є розгляд руху і зберігання матеріалів, товарів, інформації від первинного джерела до кінцевого споживача як єдиного матеріального і інформаційного потоків підприємства. |
Посилання на розміщення дисципліни на навчальній платформі |
|
Попередні вимоги для вивчення дисципліни / пререквізити |
|
Постреквізити |
ПП 02 Конструкторсько-технологічна практика ПП 13 Магістерська робота |
Результати навчання |
РН11. Розробляти управлінські та/або технологічні рішення за невизначених умов та вимог, оцінювати і порівнювати альтернативи, аналізувати ризики, прогнозувати можливі наслідки. РН15. Описувати організацію матеріальних та інформаційних потоків в сучасному виробничому процесі, приймати рішення щодо їх оптимізації. |
Компетентності |
ЗК1. Здатність виявляти, ставити та вирішувати інженерно-технічні та науково-прикладні проблеми. ЗК5. Здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів економічної діяльності). ЗК6. Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями ФК1. Здатність застосовувати відповідні методи і ресурси сучасної інженерії для знаходження оптимальних рішень широкого кола інженерних задач із застосуванням сучасних підходів, методів прогнозування, інформаційних технологій та з урахуванням наявних обмежень за умов неповної інформації та суперечливих вимог. ФК5. Знання та розуміння організації гнучкого автоматизованого виробництва. ФК6. Володіння основами дослідження і організації матеріальних і нематеріальних потоків автоматизованого машинобудівного виробництва. |
Підсумковий контроль, форма |
Підсумковий контроль по дисципліні проводиться у вигляді диференційованого заліку. Оцінка з дисципліни виставляється студенту відповідно до чинної шкали оцінювання. |
Перелік соціальних, «м’яких» навичок (soft skills) |
Комунікативні; логічного мислення; системного підходу до вирішення проблем; здатності приймати рішення в нестандартних умовах; самодисципліни й самоконтролю; бажання вчитися та постійно розвиватися тощо. |