JavaScript isn't enabled in your browser, so this file can't be opened. Enable and reload.
Вхідне опитування
Тренінг "Проектування силабусів дисциплін в контексті студенто-орієнтованого навчання"
Це опитування займе у вас не більше 5-10 хвилин, але дасть нам можливість зрозуміти, на яких питаннях слід сфокусуватися при тренінгу
Sign in to Google
to save your progress.
Learn more
* Indicates required question
Скільки робочих програм та/або силабусів дисциплін ви готуєте або оновляєте на один семестр
*
0-2
2-4
4 та більше
Чи достатньо зрозумілі вам спільні риси та відмінності робочих програм та силабусів?
*
Так, цілком
Загалом так, але маю деякі запитання
Є загальне розуміння, однак не знаю деталей
Не знайомий з цією темою
На що в першу чергу, на вашу думку, має бути орієнтований силабус?
*
На чіткість та відповідність вимогам при перевірці контролюючими підрозділами
На зацікавленість та мотивацію студента
На чітке планування, за яким викладач може вести курс
На планування зв'язків з іншими дисциплінами освітньої програми
Чи є місце креативності у процесі створення силабусів?
*
Так, оскільки його потрібно зробити не тільки чітким і зрозумілим, але й цікавим
Так, однак важливо, щоб формальні речі не втрачалися на фоні проявів креативності
Ні, силабус має бути чітким, відповідати вимогам та розкривати обов'язкові питання щодо дисципліни. Решта - надлишкове.
Чи даєте ви доступ до силабусу або робочої програми дисципліни студентам? Якщо так, то яким чином?
*
Так, я заповнюю картку навчальної дисципліни в особистому кабінеті викладача
Так, я розміщую силабус в "шапці" електронного курсу на платформі дистанційного навчання
Так, я надсилаю силабус студентам в месенджери або розміщую на Гугл Диску, або іншому сховищі файлів
Надсилаю силабус тільки по запиту студентів
Ні, я не розміщую силабус у вільному доступі для студентів
Required
Чи звертають ваші студенти увагу на вміст робочої програми дисципліни / силабуса?
*
Так, звідти вони дізнаються основну інформацію про курс та те, що у ньому буде вивчатися
Так, звідти вони дізнаються кількість занять, залік у них із цієї дисципліни чи іспит
Студенти знають, де знайти силабус дисципліни, однак звертаються до нього не часто
Студенти рідко, або взагалі не користуються силабусом дисципліни
На вашу думку, чи є зміст у розміщенні силабусів на ресурсах, доступних абітурієнтам?
*
Так, оскільки абітурієнтів має цікавити зміст дисциплін, які вони будуть вивчати
Скоріше так, однак абітурієнти будуть скоріше дивитися тільки на назви дисципнлін
Ні, оскільки абітурієнти цікавляться тільки назвою спеціальності і не звертають увагу на такі деталі
На вашу думку, чи впливає зміст силабусу дисципліни та її анотація на вибір студентами цієї дисципліни із каталогу вільного вибору?
*
Так, зміст анотації є основним критерієм
Скоріше так, але інші фактори теж відіграють важливу роль у виборі студента
Студенти в першу чергу звертають увагу на інші фактори, наприклад назву дисципліни або викладача, який буде її вести.
Чи впливають результати вивчення дисципліни попереднім курсом на корекцію силабусу в наступному проходженні дисципліни?
*
Так, я корегую зміст та доповнюю силабус новими темами
Так, при можливості я додаю нові джерела та літературу
Так, я корегую кількість та баланс балів, розподілених на різні елементи контролю
Так, я корегую кількість лабораторних або практичних робіт.
Ні, результати вивчення дисципліни студентами не впливають на подальше її читання
Required
На вашу думку, чи є якість силабусів важливим фактором при акредитації освітніх програм?
*
Так, адже силабуси можуть дати відповіді на багато питань щодо відповідності ОП стандартам
Скоріше так, однак є важливіші речі, на які експерти звертають увагу під час акредитації
Скоріше ні, адже навряд чи експерти будуть детально вчитуватися в силабуси
Силабуси не є важливим питанням в процесі акредитації.
Submit
Clear form
This form was created inside of ІФНТУНГ.
Report Abuse
Forms