Курс "Професійна педагогіка" призначений для здобувачів третього (доктор філософії) рівня вищої освіти. Цей курс відноситься до обов'язкових освітніх компонент освітньо-наукових професійних програм підготовки докторів філософії.

Мета курсу  "Професійна педагогіка" – набуття здобувачами вищої освіти  знань щодо педагогічних, дидактичних та методологічних засад організації навчання у закладах вищої освіти та в професійному освітньому середовищі на основі застосування методів, засобів, педагогічних підходів й новітніх інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому процесі вищої школи; розроблення на цій основі підходів до вдосконалення системи формування психолого-педагогічної готовності здобувачів до викладацької та науково-педагогічної діяльності.

Завдання курсу: засвоєння системних теоретичних і практичних знань з професійної педагогіки, освітніх, інформаційно-комунікаційних та педагогічних технологій, засобів, форм, методів та інструментів здійснення освітньої діяльності в закладах вищої професійної освіти, тенденцій розвитку професійної педагогіки в руслі аспектів та технологій цифровізації освіти, розуміння сутності освітніх проблем та засад дотримання академічної доброчесності, формування системних знань і набуття навичок організації й здійснення педагогічної діяльності та реалізації освітнього процесу в традиційному і цифровому освітньому середовищах ЗВО.



Курс "Інформаційний маркетинг" призначений для студентів освітньо-професійної програми «Документознавство та інформаційна діяльність» спеціальності В13 (029) «Бібліотечна, інформаційна та архівна справа», для яких вивчення інформаційного маркетингу є необхідним, адже це дозволить їм розширити можливості своєї професійної реалізації.

Мета курсу  "Інформаційний маркетинг" – набуття бакалаврами компетенцій щодо мети, завдань, структури, методології використання інформаційного маркетингу в інформаційному виробництві, при вирішенні проблем позиціонування інформаційних продуктів та послуг на ринку, сегментування інформаційного ринку, ціноутворення та конкурентоспроможності інформаційних продуктів і послуг, просування їх на ринок, рекламної діяльності, використання релевантних інформаційних інструментів системи маркетингових комунікацій тощо.

Завдання курсу: засвоєнні системних теоретичних знань і практичних умінь та навичок із інформаційного маркетингу, видової його характеристики, основних типів маркетингової інформації, джерел їх формування та функціонування у маркетинговому середовищі; формування системи маркетингових комунікацій та визначення особливостей просування інформаційних продуктів на інформаційному ринку; проведення дослідження інформаційних потреб фірми, споживачів, зовнішнього середовища; здійснення комплексного маркетингового дослідження; розроблення концепції нового інформаційного товару та виведення його на ринок; розробки рекламних звернень та здатність визначати необхідні складові комплексу просування товару;  визначення ефективних засобів стимулювання збуту тощо.


Курс "Адміністративний менеджмент" призначений для магістрів освітньо-професійної програми «Інформаційний інжиніринг та соціальні комунікації» спеціальності В13 (029) «Бібліотечна, інформаційна та архівна справа». Цей курс відноситься до вибіркових професійно-орієнтований дисциплін кафедри документознавства та інформаційної діяльності.

Мета курсу  "Адміністративний менеджмент" – набуття магістрами компетенцій щодо мети, завдань, структури, методів, напрямів реформування, технологій управління у сфері адміністративного менеджменту, використання у практичній діяльності дієвих систем адміністрування для досягнення продуктивного функціонування інформаційних установ і соціальних інститутів та формування адміністративних відносин, які спонукають колектив до реалізації завдань і цілей організації.

Завдання курсу: засвоєння системних теоретичних і практичних знань з адміністративного менеджменту; засобів, форм, методів та інструментів реалізації адміністративних процесів, прийняття управлінських рішень у системі адміністративного менеджменту; інформаційно-комунікаційних технологій, методів планування, організації, контролю, мотивування щодо управлінських процесів діяльності в інформаційних установах та соціальних інститутах; використання процедур та видів управлінської діагностики  й аналізу щодо компонентів системи адміністративного менеджменту; планування та організація адміністративної роботи; уміння ухвалювати раціональні адміністративно-управлінські рішення для забезпечення стійкості організації в умовах динамічного розвитку та гнучкості до процесів адаптації до зовнішніх умов.


Курс "Менеджмент логістично-інформаційної діяльності" призначений для магістрів освітньо-професійної програми «Інформаційний інжиніринг та соціальні комунікації» спеціальності В13 (029) «Бібліотечна, інформаційна та архівна справа»

Мета курсу  "Менеджмент логістично-інформаційної діяльності" – набуття магістрами компетенцій щодо мети, завдань, структури, напрямів та концепцій управління логістично-інформаційною діяльністю, як інструментом ринкової інформаційної економіки, який спрямований на раціональне управління матеріальними та пов’язаними з ними інформаційними потоками на основі системного підходу в інформаційній сфері та у виробництві як матеріальних товарів, так й інформаційних продуктів та послуг.

Завдання курсу: засвоєння системних теоретичних і практичних знань з менеджменту логістично-інформаційної діяльності, інформаційно-логістичних технологій, засобів, форм, методів та інструментів здійснення інформаційно-логістичної діяльності в інформаційних установах та організаціях і соціальних інститутах, тенденцій розвитку інформаційної логістики в руслі стрімкого використання інформаційного та цифрового середовищ документного забезпечення та інформаційної підтримки основних інформаційних, фінансових та логістичних процесів здійснення логістичної діяльності, формування системних знань і набуття навичок організації й управління логістично-інформаційними потоками та процесами.


Курс "Наукометрія та інфометрія" призначений для магістрів освітньо-професійної програми «Інформаційний інжиніринг та соціальні комунікації» спеціальності В13 (029) «Бібліотечна, інформаційна та архівна справа»

Мета курсу "Наукометрія та інфометрія" – набуття магістрами компетенцій щодо мети, завдань, структури, напрямів організації та проведення наукових досліджень а також підготовка їх до самостійного виконання наукової роботи; висвітлення теоретико-методологічних основ наукометрії та інфометрії як галузей наукознавства, методики та технології науково-дослідницької діяльності; набуття практичних навичок роботи з бібліо-, науко- та вебометричними базами даних й інформаційно-пошуковими системами; оцінювання результативності наукової активності засобами цитування авторів, інструментами альтметрії та вебометрії, кількісними та якісними оцінками їх інформаційно-наукової діяльності.

Завдання курсу: засвоєння системних теоретичних і практичних знань з наукометрії та інфометрії; сучасних теорій розвитку наукового знання та періодичних криз наук, що виникають; застосування базових концепцій та методології моделювання наукових інформаційних процесів; проведення наукових досліджень та оформлення їх результатів у формі наукових публікацій тощо; проведення когнітивних наукових комунікацій у предметних областях дослідження; використання інформаційних інструментів для відстеження цитованості статей; роботи з наукометричними платформами Web of Science, Scopus і т.д.; здійснення пошуку та оцінювання наукової інформації в наукометричних базах даних та міжнародних і вітчизняних науково-пошукових системах за наукометричними показниками; висвітлення особливостей індексу Хірша (h-індексу), індексу цитування, імпакт-фактору, українського індексу наукового цитування тощо; визначення рейтингу наукових публікацій та їх авторів у загальній системі наукового знання; використання наукового аналітичного порталу SCImago Joumal & Country Rank (SJR); створення наукового профілю дослідника в міжнародному реєстрі вчених ORCID тощо.


Курс "Професійна педагогіка" призначений для здобувачів третього (доктор філософії) рівня вищої освітиЦей курс відноситься до обов'язкових освітніх компонент освітньо-наукових професійних програм підготовки докторів філософії.

Мета курсу  "Професійна педагогіка" – набуття здобувачами вищої освіти  знань щодо педагогічних, дидактичних та методологічних засад організації навчання у закладах вищої освіти та в професійному освітньому середовищі на основі застосування методів, засобів, педагогічних підходів й новітніх інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому процесі вищої школи; розроблення на цій основі підходів до вдосконалення системи формування психолого-педагогічної готовності здобувачів до викладацької та науково-педагогічної діяльності.

Завдання курсу: засвоєння системних теоретичних і практичних знань з професійної педагогіки, освітніх, інформаційно-комунікаційних та педагогічних технологій, засобів, форм, методів та інструментів здійснення освітньої діяльності в закладах вищої професійної освіти, тенденцій розвитку професійної педагогіки в руслі аспектів та технологій цифровізації освіти, розуміння сутності освітніх проблем та засад дотримання академічної доброчесності, формування системних знань і набуття навичок організації й здійснення педагогічної діяльності та реалізації освітнього процесу в традиційному і цифровому освітньому середовищах ЗВО.


Курс "Інформаційний менеджмент" призначений для студентів освітньо-професійної програми «Документознавство та інформаційна діяльність» спеціальності В13 (029) «Бібліотечна, інформаційна та архівна справа», для яких вивчення інформаційного менеджменту  є необхідним, адже це дозволить їм розширити можливості своєї професійної реалізації.

Мета курсу  "Інформаційний менеджмент" – формування у студентів системи професійних знань (необхідних теоретичних знань, практичних умінь та навичок) у сфері інформаційного менеджменту.

Завдання курсу: підготовка висококваліфікованих інформаційних менеджерів, які мають знання та володіють основними навичками щодо аналізу інформації, формування інформаційних ресурсів, впровадження інформаційного забезпечення, проєктування інформаційних систем в організації на основі використання новітніх інформаційних технологій, проведення інформаційного моніторингу, використання новітніх форм комунікації для налагодження ефективної комунікаційної політики установи, здійснення інформаційного моделювання інформаційних процесів тощо.


Курс "Професійна педагогіка" призначений для магістрів освітньо-професійної програми «Інформаційний інжиніринг та соціальні комунікації» спеціальності В13 (029) «Бібліотечна, інформаційна та архівна справа»

Мета курсу  "Професійна педагогіка" – набуття здобувачами вищої освіти  знань щодо педагогічних, дидактичних та методологічних засад організації навчання у закладах вищої освіти та в професійному освітньому середовищі на основі застосування методів, засобів, педагогічних підходів й новітніх інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому процесі вищої школи; розроблення на цій основі підходів до вдосконалення системи формування психолого-педагогічної готовності здобувачів до викладацької та науково-педагогічної діяльності.

Завдання курсу: засвоєння системних теоретичних і практичних знань з професійної педагогіки, освітніх, інформаційно-комунікаційних та педагогічних технологій, засобів, форм, методів та інструментів здійснення освітньої діяльності в закладах вищої професійної освіти, тенденцій розвитку професійної педагогіки в руслі аспектів та технологій цифровізації освіти, розуміння сутності освітніх проблем та засад дотримання академічної доброчесності, формування системних знань і набуття навичок організації й здійснення педагогічної діяльності та реалізації освітнього процесу в традиційному і цифровому освітньому середовищах ЗВО.