Курс "Професійна педагогіка" призначений для здобувачів третього (доктор філософії) рівня вищої освіти. Цей курс відноситься до обов'язкових освітніх компонент освітньо-наукових професійних програм підготовки докторів філософії.
Мета курсу "Професійна педагогіка" – набуття здобувачами вищої освіти знань щодо педагогічних, дидактичних та методологічних засад організації навчання у закладах вищої освіти та в професійному освітньому середовищі на основі застосування методів, засобів, педагогічних підходів й новітніх інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому процесі вищої школи; розроблення на цій основі підходів до вдосконалення системи формування психолого-педагогічної готовності здобувачів до викладацької та науково-педагогічної діяльності.
Завдання курсу: засвоєння системних теоретичних і практичних знань з професійної педагогіки, освітніх, інформаційно-комунікаційних та педагогічних технологій, засобів, форм, методів та інструментів здійснення освітньої діяльності в закладах вищої професійної освіти, тенденцій розвитку професійної педагогіки в руслі аспектів та технологій цифровізації освіти, розуміння сутності освітніх проблем та засад дотримання академічної доброчесності, формування системних знань і набуття навичок організації й здійснення педагогічної діяльності та реалізації освітнього процесу в традиційному і цифровому освітньому середовищах ЗВО.
- Викладач: Романишин Юлія
Курс "Інформаційний маркетинг" призначений для студентів освітньо-професійної програми «Документознавство та інформаційна діяльність» спеціальності В13 (029) «Бібліотечна, інформаційна та архівна справа», для яких вивчення інформаційного маркетингу є необхідним, адже це дозволить їм розширити можливості своєї професійної реалізації.
Мета курсу "Інформаційний маркетинг" – набуття бакалаврами компетенцій щодо мети, завдань, структури, методології використання інформаційного маркетингу в інформаційному виробництві, при вирішенні проблем позиціонування інформаційних продуктів та послуг на ринку, сегментування інформаційного ринку, ціноутворення та конкурентоспроможності інформаційних продуктів і послуг, просування їх на ринок, рекламної діяльності, використання релевантних інформаційних інструментів системи маркетингових комунікацій тощо.
Завдання курсу: засвоєнні системних теоретичних знань і практичних умінь та навичок із інформаційного маркетингу, видової його характеристики, основних типів маркетингової інформації, джерел їх формування та функціонування у маркетинговому середовищі; формування системи маркетингових комунікацій та визначення особливостей просування інформаційних продуктів на інформаційному ринку; проведення дослідження інформаційних потреб фірми, споживачів, зовнішнього середовища; здійснення комплексного маркетингового дослідження; розроблення концепції нового інформаційного товару та виведення його на ринок; розробки рекламних звернень та здатність визначати необхідні складові комплексу просування товару; визначення ефективних засобів стимулювання збуту тощо.
- Викладач: Романишин Юлія
Курс "Адміністративний менеджмент" призначений для магістрів освітньо-професійної програми «Інформаційний інжиніринг та соціальні комунікації» спеціальності В13 (029) «Бібліотечна, інформаційна та архівна справа». Цей курс відноситься до вибіркових професійно-орієнтований дисциплін кафедри документознавства та інформаційної діяльності.
Мета курсу "Адміністративний менеджмент" – набуття магістрами компетенцій щодо мети, завдань, структури, методів, напрямів реформування, технологій управління у сфері адміністративного менеджменту, використання у практичній діяльності дієвих систем адміністрування для досягнення продуктивного функціонування інформаційних установ і соціальних інститутів та формування адміністративних відносин, які спонукають колектив до реалізації завдань і цілей організації.
Завдання курсу: засвоєння системних теоретичних і практичних знань з адміністративного менеджменту; засобів, форм, методів та інструментів реалізації адміністративних процесів, прийняття управлінських рішень у системі адміністративного менеджменту; інформаційно-комунікаційних технологій, методів планування, організації, контролю, мотивування щодо управлінських процесів діяльності в інформаційних установах та соціальних інститутах; використання процедур та видів управлінської діагностики й аналізу щодо компонентів системи адміністративного менеджменту; планування та організація адміністративної роботи; уміння ухвалювати раціональні адміністративно-управлінські рішення для забезпечення стійкості організації в умовах динамічного розвитку та гнучкості до процесів адаптації до зовнішніх умов.
- Викладач: Демчина Любов
- Викладач: Романишин Юлія
Курс "Менеджмент логістично-інформаційної діяльності" призначений для магістрів освітньо-професійної програми «Інформаційний інжиніринг та соціальні комунікації» спеціальності В13 (029) «Бібліотечна, інформаційна та архівна справа»
Мета курсу "Менеджмент логістично-інформаційної діяльності" – набуття магістрами компетенцій щодо мети, завдань, структури, напрямів та концепцій управління логістично-інформаційною діяльністю, як інструментом ринкової інформаційної економіки, який спрямований на раціональне управління матеріальними та пов’язаними з ними інформаційними потоками на основі системного підходу в інформаційній сфері та у виробництві як матеріальних товарів, так й інформаційних продуктів та послуг.
Завдання курсу: засвоєння системних теоретичних і практичних знань з менеджменту логістично-інформаційної діяльності, інформаційно-логістичних технологій, засобів, форм, методів та інструментів здійснення інформаційно-логістичної діяльності в інформаційних установах та організаціях і соціальних інститутах, тенденцій розвитку інформаційної логістики в руслі стрімкого використання інформаційного та цифрового середовищ документного забезпечення та інформаційної підтримки основних інформаційних, фінансових та логістичних процесів здійснення логістичної діяльності, формування системних знань і набуття навичок організації й управління логістично-інформаційними потоками та процесами.
- Викладач: Демчина Любов
- Викладач: Романишин Юлія
Курс "Наукометрія та інфометрія" призначений для магістрів освітньо-професійної програми «Інформаційний інжиніринг та соціальні комунікації» спеціальності В13 (029) «Бібліотечна, інформаційна та архівна справа»
Мета курсу "Наукометрія та інфометрія" – набуття магістрами компетенцій щодо мети, завдань, структури, напрямів організації та проведення наукових досліджень а також підготовка їх до самостійного виконання наукової роботи; висвітлення теоретико-методологічних основ наукометрії та інфометрії як галузей наукознавства, методики та технології науково-дослідницької діяльності; набуття практичних навичок роботи з бібліо-, науко- та вебометричними базами даних й інформаційно-пошуковими системами; оцінювання результативності наукової активності засобами цитування авторів, інструментами альтметрії та вебометрії, кількісними та якісними оцінками їх інформаційно-наукової діяльності. Завдання курсу: засвоєння системних теоретичних і практичних знань з наукометрії та інфометрії; сучасних теорій розвитку наукового знання та періодичних криз наук, що виникають; застосування базових концепцій та методології моделювання наукових інформаційних процесів; проведення наукових досліджень та оформлення їх результатів у формі наукових публікацій тощо; проведення когнітивних наукових комунікацій у предметних областях дослідження; використання інформаційних інструментів для відстеження цитованості статей; роботи з наукометричними платформами Web of Science, Scopus і т.д.; здійснення пошуку та оцінювання наукової інформації в наукометричних базах даних та міжнародних і вітчизняних науково-пошукових системах за наукометричними показниками; висвітлення особливостей індексу Хірша (h-індексу), індексу цитування, імпакт-фактору, українського індексу наукового цитування тощо; визначення рейтингу наукових публікацій та їх авторів у загальній системі наукового знання; використання наукового аналітичного порталу SCImago Joumal & Country Rank (SJR); створення наукового профілю дослідника в міжнародному реєстрі вчених ORCID тощо.
- Викладач: Романишин Юлія
Курс "Професійна педагогіка" призначений для здобувачів третього (доктор філософії) рівня вищої освіти. Цей курс відноситься до обов'язкових освітніх компонент освітньо-наукових професійних програм підготовки докторів філософії.
Мета курсу "Професійна педагогіка" – набуття здобувачами вищої освіти знань щодо педагогічних, дидактичних та методологічних засад організації навчання у закладах вищої освіти та в професійному освітньому середовищі на основі застосування методів, засобів, педагогічних підходів й новітніх інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому процесі вищої школи; розроблення на цій основі підходів до вдосконалення системи формування психолого-педагогічної готовності здобувачів до викладацької та науково-педагогічної діяльності.
Завдання курсу: засвоєння системних теоретичних і практичних знань з професійної педагогіки, освітніх, інформаційно-комунікаційних та педагогічних технологій, засобів, форм, методів та інструментів здійснення освітньої діяльності в закладах вищої професійної освіти, тенденцій розвитку професійної педагогіки в руслі аспектів та технологій цифровізації освіти, розуміння сутності освітніх проблем та засад дотримання академічної доброчесності, формування системних знань і набуття навичок організації й здійснення педагогічної діяльності та реалізації освітнього процесу в традиційному і цифровому освітньому середовищах ЗВО.
- Викладач: Романишин Юлія
Курс "Інформаційний менеджмент" призначений для студентів освітньо-професійної програми «Документознавство та інформаційна діяльність» спеціальності В13 (029) «Бібліотечна, інформаційна та архівна справа», для яких вивчення інформаційного менеджменту є необхідним, адже це дозволить їм розширити можливості своєї професійної реалізації.
Мета курсу "Інформаційний менеджмент" – формування у студентів системи професійних знань (необхідних теоретичних знань, практичних умінь та навичок) у сфері інформаційного менеджменту.
Завдання курсу: підготовка висококваліфікованих інформаційних менеджерів, які мають знання та володіють основними навичками щодо аналізу інформації, формування інформаційних ресурсів, впровадження інформаційного забезпечення, проєктування інформаційних систем в організації на основі використання новітніх інформаційних технологій, проведення інформаційного моніторингу, використання новітніх форм комунікації для налагодження ефективної комунікаційної політики установи, здійснення інформаційного моделювання інформаційних процесів тощо.
- Викладач: Лаба Оксана
Курс "Професійна педагогіка" призначений для магістрів освітньо-професійної програми «Інформаційний інжиніринг та соціальні комунікації» спеціальності В13 (029) «Бібліотечна, інформаційна та архівна справа»
Мета курсу "Професійна педагогіка" – набуття здобувачами вищої освіти знань щодо педагогічних, дидактичних та методологічних засад організації навчання у закладах вищої освіти та в професійному освітньому середовищі на основі застосування методів, засобів, педагогічних підходів й новітніх інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому процесі вищої школи; розроблення на цій основі підходів до вдосконалення системи формування психолого-педагогічної готовності здобувачів до викладацької та науково-педагогічної діяльності.
Завдання курсу: засвоєння системних теоретичних і практичних знань з професійної педагогіки, освітніх, інформаційно-комунікаційних та педагогічних технологій, засобів, форм, методів та інструментів здійснення освітньої діяльності в закладах вищої професійної освіти, тенденцій розвитку професійної педагогіки в руслі аспектів та технологій цифровізації освіти, розуміння сутності освітніх проблем та засад дотримання академічної доброчесності, формування системних знань і набуття навичок організації й здійснення педагогічної діяльності та реалізації освітнього процесу в традиційному і цифровому освітньому середовищах ЗВО.
- Викладач: Романишин Юлія