Структура за темами
Інформація про курс
АВТОР КУРСУ - Романишин Юлія Любомирівна - доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри документознавства та інформаційної діяльності
Мета курсу "Професійна педагогіка" – набуття здобувачами вищої освіти знань щодо педагогічних, дидактичних та методологічних засад організації навчання у закладах вищої освіти та в професійному освітньому середовищі на основі застосування методів, засобів, педагогічних підходів й новітніх інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому процесі вищої школи; розроблення на цій основі підходів до вдосконалення системи формування психолого-педагогічної готовності здобувачів до викладацької та науково-педагогічної діяльності.
Завдання курсу: засвоєння системних теоретичних і практичних знань з професійної педагогіки, освітніх, інформаційно-комунікаційних та педагогічних технологій, засобів, форм, методів та інструментів здійснення освітньої діяльності в закладах вищої професійної освіти, тенденцій розвитку професійної педагогіки в руслі аспектів та технологій цифровізації освіти, розуміння сутності освітніх проблем та засад дотримання академічної доброчесності, формування системних знань і набуття навичок організації й здійснення педагогічної діяльності та реалізації освітнього процесу в традиційному і цифровому освітньому середовищах ЗВО.
ПЕДАГОГІЧНИЙ СЦЕНАРІЙ
стаціонар
заочники
Кількість кредитів ЕСТS 4 4 Кількість модулів 1 1 Загальний обсяг часу, год 120 120 Аудиторні заняття, год, у т.ч.: 30 10 лекційні заняття 12 4 практичні заняття 18 6 Самостійна робота, год 90 110 Форма семестрового контролю іспит іспит ОЦІНЮВАННЯ здобувачів з дисципліни "Професійна педагогіка"
види робіт / завдання % оцінкитермін виконанняУсні відповіді, дискусійно-проблемне обговорення 50% (50 балів)впродовж семеструВиконання та захист письмових практичних (проєктно-дослідних) завдань (2 роботи) 30% (30 балів)впродовж семестру
Колоквіум за результатами вивчення ЗМ1-ЗМ3 (усний)20% (20 балів)∑ = 100 баліввкінці семестру
Як окремий вид неформальної освіти – 💡зараховуються отримані 📋сертифікати з освітніх Інтернет-платформ (Google Digital Workshop, Prometheus, Coursera та ін.), як поглиблене вивчення окремих тем згідно робочої програми, якщо вони є релевантними до тем лекційних та практичних занять з дисципліни «Професійна педагогіка». Оцінюється у додаткових 10 балів.Лекційний матеріал
Шановні студенти 🤗, тут представлені 📑лекції з курсу "Професійна педагогіка" у схематичній формі.
Лекційний матеріал викладено в 📒 навчальному посібнику
При виникнення 📝питань, 💭коментарів - прошу писати на 💡 форум
Практичні заняття
Для підготовки до практичних занять прошу використовувати наступні 📖 методичні матеріали:
- Методичні вказівки для практичних занять та самостійної роботи
❗ Зверніть увагу❗ - обов'язкові письмові проєктно-дослідні роботи та аналітичні завдання викладач 📢оголошує на 📅початку семестру!
При виникнення 📝питань, 💭коментарів - прошу писати на 💡 форумПедагогічні задачі та ситуації
Для ⚙️формування практичних умінь та навичок у здобувачів вищої освіти при вивченні курсу "Професійна педагогіка" 🔺обов'язковим🔺 є виконання, дискусійне обговорення й аргументація педагогічних задач та практичних ситуацій.
Педагогічні задачі та ситуації представлені в 📇 Розділі 4 на с. 45-50 Методичних матеріалів і є 🔔 обов'язковими для виконання.
При виникнення 📝питань, 💭коментарів - прошу писати на 💡 форум
Банк фільмів до курсу
При вивченні дисципліни "Професійна педагогіка" цікавим та доречним видом роботи є перегляд 🎬фільмів, тематика яких релевантна до проблематики, тематики та загальних тенденцій розвитку педагогіки, освіти, процесу навчання та виховання, що висвітлюються на лекційних заняттях.
Після перегляду відбувається обов'язкова 👨👨👦👦дискусія (обговорення ключових аспектів) кожного фільму на занятті а також своє 💭бачення та позиції можна 🗣️висловлювати на 💡форумі.
Пропонований перелік 🎥фільмів для перегляду👇
Завдання для здобувачів заочної форми навчання
🔔 До уваги здобувачів заочної форми навчання 🔔
Навчальною програмою з курсу «Професійна педагогіка» передбачено виконання 📝контрольної роботи здобувачами вищої освіти заочної форми навчання. Методичні рекомендації, роз'яснення, завдання, особливості вибору варіанту контрольної роботи та її оформлення детально описані та представлені в 📇 Розділі 3 📖 Методичних матеріалів на с. 38-42.
Кожен варіант контрольної роботи складається із 2-х теоретичних питань, які наведені на с. 40-43 Методичних матеріалів та 2 практичних завдань, а саме:Структура контрольної роботи
- перше практичне завдання – Аналіз інформаційно-освітнього середовище ЗВО – пояснення та вимоги до виконання завдання на с. 23.
- друге практичне завдання – Створення комплексної інтерактивно-мультимедійної моделі навчального заняття – пояснення та вимоги до виконання завдання на с. 33.
При виникнення 📝питань, 💭коментарів - прошу писати на 💡 форум
Питання для контролю (колоквіум) та атестації знань
З дисципліни "Професійна педагогіка" обов'язковим є ❗колоквіум (форма - усна).
Завершальним етапом у вивченні навчального курсу - є 🔺іспит. 💡 Іспитові білети 📥 завантажуються у профіль навчальної дисципліни 📅 перед іспитом.
Глосарій
Для ґрунтованого розуміння основних, специфічних, ключових 📜понять та термінів з дисципліни "Професійна педагогіка" рекомендовано уважно опрацювати 💡Глосарій.
🔺Доречно користуватися 📒 Словником термінів у підготовці до практичних занять, колоквіуму, іспиту тощо.
Рекомендована література та Інтернет-ресурси
Під час вивчення курсу "Професійна педагогіка" в допомозі стануть рекомендовані 📕 наукові, 📚навчально-наукові та 📖навчально-методичні джерела. Також, доречно звернутися до 💻Інтернет-ресурсів опрацювання яких дасть можливість ґрунтовно підготуватися до заняття та розширити і поглибити знання з дисципліни.
Форум та онлайн-консультації
Тут Ви можете поставити 📃питання, 💭прокоментувати ті аспекти, питання лекційного, практичного курсу "Професійна педагогіка", які у Вас виникають в ході його опрацювання.
Тести
Для перевірки засвоєння матеріалу з дисципліни "Професійна педагогіка" рекомендовано пройти 📋 тестування.