Педагогічний сценарій дисципліни "Технології інформаційної діяльності"
Викладач |
Лаба Оксана Василівна, кандидат історичних наук, доцент |
|||
Дисципліна |
Технології інформаційної діяльності |
|||
Курс |
Другий (магістерський) |
|||
Семестр |
Третій |
|||
Вид навантаження |
Практичні заняття |
Колоквіум |
Іспит |
|
Порядковий номер теми |
ЗМ 1 Пр1-4 (4Пр х10 балів) |
ЗМ2 Пр5-7 (3Пр х10 балів) |
ЗМ1-ЗМ2 |
|
Максимальна кількість балів |
40 |
30 |
30 |
100 |
Рівень навчальних досягнень:
Рівні навчальних досягнень |
Відсоток балу за виконання завдань |
Критерії оцінювання навчальних досягнень |
|
Теоретична підготовка |
Практична підготовка |
||
Здобувач вищої освіти |
|||
Відмінний |
90…100 |
вільно володіє навчальним матеріалом, висловлює свої думки, робить аргументовані висновки, рецензує відповіді інших студентів, творчо виконує індивідуальні та колективні завдання; самостійно знаходить додаткову інформацію та використовує її для реалізації поставлених перед ним завдань; вільно використовує нові інформаційні технології для поповнення власних знань |
може аргументовано обрати раціональний спосіб виконання завдання й оцінити результати власної практичної діяльності; виконує завдання, не передбачені навчальною програмою; вільно використовує знання для вирішення поставлених перед ним завдань |
Достатній |
75…89 |
вільно володіє навчальним матеріалом, застосовує знання на практиці; узагальнює і систематизує навчальну інформацію, але допускає незначні недоліки у порівняннях, формулюванні висновків, застосуванні теоретичних знань на практиці |
за зразком самостійно виконує практичні завдання, передбачені програмою; має стійкі навички виконання завдання |
Задовільний |
60…74 |
володіє навчальним матеріалом поверхово, фрагментарно, на рівні запам’ятовування відтворює певну частину навчального матеріалу з елементами логічних зв’язків, знає основні поняття навчального матеріалу |
має елементарні, нестійкі навички виконання завдання |
Незадо-вільний |
менше 60 |
має фрагментарні знання (менше половини) у незначному загальному обсязі навчального матеріалу; відсутні сформовані уміння та навички; під час відповіді допускаються суттєві помилки |
планує та виконує частину завдання за допомогою викладача |