Мета та завдання вивчення дисципліни "Технології інформаційної діяльності (ТІД)"

Метою дисципліни є набуття здобувачами вищої освіти компетентностей щодо сучасних технологій інформаційної діяльності, формування навичок щодо розробки інформаційної продукції засобами видавничих інформаційних систем.

Завдання дисципліни – сформувати у здобувачів розуміння суті та особливостей використання інструментів основних видавничих систем для виготовлення інформаційної продукції, навчитися використовувати їх при підготовці друкованих та електронних інформаційних продуктів та наданні інформаційних послуг.

Компетентності:

загальні:

  • ЗК 1. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу
  • ЗК 6. Здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт

фахові: 

  • СК2. Здатність  організовувати  роботу  та  здійснювати керівництво  інформаційно-аналітичними  структурними підрозділами  на  підприємствах,  в  організаціях  та  установах, зокрема в архівних та бібліотечних
  • СК3.  Здатність  використовувати  автоматизовані  технології  для вирішення  практичних,  управлінських,  науково-дослідних  і прогностичних завдань у професійній діяльності.
  • СК4. Здатність застосовувати технології та процедури аналітико-синтетичного  опрацювання  наукової  та  управлінської інформації.
  • СК6.  Здатність  застосовувати  комп’ютерні  технології  з  метою вдосконалення професійної  діяльності,  розуміти  принципи проектування  та  функціонування  автоматизованих  БД, семантичного вебу, веб-сервісів та соціальних медіа.
  • СК9. Здатність  організовувати  та  реалізовувати  маркетингову діяльність інформаційних установ.
  • СК11.  Здатність  визначати  специфіку  предметної  сфери діяльності  для  формулювання  завдань  автоматизації інформаційних процесів.
  • СК12. Здатність здійснювати інформаційний моніторинг.

Програмні результати навчання

  • ПРН2.  Здійснювати  організацію  та  управління  інформаційно-аналітичною діяльністю на підприємствах та установах.
  • ПРН3.  Розробляти  проекти  автоматизації  формування  інформаційних  ресурсів бібліотечних та архівних установ.
  • ПРН 4.  Застосовувати  технології  створення  та  підтримки  функціонування електронних  бібліотек  та  архівів,  вивчення  та  задоволення  інформаційних потреб користувачів.
  • ПРН 7.  Розробляти  моделі  предметної  галузі,  застосовувати  принципи проектування  автоматизованих  БД,  семантичного  вебу,  веб-сервісів  та соціальних медіа в інформаційній діяльності.
  • ПРН 8. Створювати та реалізовувати затребувані споживачами інформаційні продукти та послуги
  • ПРН 10. Використовувати прикладні соціокомунікативні технології для організації ефективного спілкування на професійному, науковому та соціальному рівнях на засадах толерантності, діалогу і співробітництва.
  • ПРН 11. Застосувати законодавчі та нормативні документи, що регулюють функціонування інформаційної сфери.
  • ПРН12. Використовувати  знання  та  навички  щодо  проведення  збору  даних, моделювання  документно-інформаційних  систем  і  їх  ресурсів  при  аналізі конкурентоспроможності установи.
  • ПРН 13. Застосовувати  прикладне  програмне  забезпечення  для  вирішення управлінських  та/або  наукових  завдань  на  основі  поєднання  інтелектуальних здібностей людини з функціональними можливостями інформаційних систем.
  • ПРН 15. Застосовувати законодавство, що регулює управління авторськими правами в інформаційній галузі.

Остання зміна: середа 14 серпня 2024 13:43