Схема розділу

  • Авторка курсу - ВІНТОНІВ ХРИСТИНА МИХАЙЛІВНА, кандидатка історичних наук, доцентка кафедри документознавства та інформаційної діяльності.

    Мета вивчення дисципліни – сприяти розвитку комунікативної компетентності у майбутнього фахівцяформувати навички та вміння щодо написання різних видів промов.

    Основні завдання дисципліни:

    1.    Сформувати навички ефективного публічного виступу.

    2.    Проаналізувати способи комунікації із різними цільовими аудиторіями.

    3.    Розглянути психологічні особливості публічних виступів.

    4.    Визначити специфіку невербального спілкування у публічному мовленні.

    5.    Розкрити структуру публічного мовлення.

    6.    Ознайомити студентів із різними видами промов та аргументації.


      1. Переглянути відео на онлайн-платформі TED або інше відео, яке Вам цікаве. https://www.ted.com/talk
      2. Створити ментальну карту українською або англійською мовою.
      3. Відповісти на питання: Який зв'язок Ви можете провести між виступом та власним життям? Які ключові концепції або ідеї Ви вважаєте важливими і заслуговують на увагу під час виступу? Про які ідеї, позиції чи припущення Ви б хотіли посперечатися у рамках цього виступу? Які зміни у мисленні чи дії пропонуються для Вас та інших людей?



      1. Обрати виступ будь-якого українського або іноземного політика.
      2. Проаналізувати за технологією Message House (ключове повідомлення, три аргументи, докази).
      3. Вимкнути звук на відео і знайти 4-5 невербальних засобів комунікації, які використав політик. Пояснити, що ці жести означають.
      4. Завантажити у систему одним файлом .pdf

    • Тест містить 10 закритих питань. Тривалість тесту 15 хв. Кількість спроб - 1


    • Потрібно обрати відео на будь-яку тематику та проаналізувати відповідно до критеріїв. Заповнити табличку та проаналізувати невербальні засоби комунікації. Завантажити у форматі pdf.