Topic outline
Інформація про курс
АВТОР КУРСУ - Романишин Юлія Любомирівна - доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри документознавства та інформаційної діяльності
Мета курсу "Менеджмент логістично-інформаційної діяльності" – набуття магістрами компетенцій щодо мети, завдань, структури, напрямів та концепцій управління логістично-інформаційною діяльністю, як інструментом ринкової інформаційної економіки, який спрямований на раціональне управління матеріальними та пов’язаними з ними інформаційними потоками на основі системного підходу в інформаційній сфері та у виробництві як матеріальних товарів, так й інформаційних продуктів та послуг.
Завдання курсу: засвоєння системних теоретичних і практичних знань з менеджменту логістично-інформаційної діяльності, інформаційно-логістичних технологій, засобів, форм, методів та інструментів здійснення інформаційно-логістичної діяльності в інформаційних установах та організаціях і соціальних інститутах, тенденцій розвитку інформаційної логістики в руслі стрімкого використання інформаційного та цифрового середовищ документного забезпечення та інформаційної підтримки основних інформаційних, фінансових та логістичних процесів здійснення логістичної діяльності, формування системних знань і набуття навичок організації й управління логістично-інформаційними потоками та процесами.
ПЕДАГОГІЧНИЙ СЦЕНАРІЙ
стаціонар
заочники
Кількість кредитів ЕСТS 4 4 Кількість модулів 1 1 Загальний обсяг часу, год 120 120 Аудиторні заняття, год, у т.ч.: 30 10 лекційні заняття 12 4 практичні заняття 18 6 Самостійна робота, год 90 110 Форма семестрового контролю іспитіспитОЦІНЮВАННЯ здобувачів з дисципліни "Менеджмент логістично-інформаційної діяльності"
види робіт / завдання бали/оцінкатермін виконанняУсні відповіді, дискусійно-проблемне обговорення 60 впродовж семеструВиконання та захист письмової дослідно-аналітичної роботи 20впродовж семеструКолоквіум за результатами вивчення ЗМ1-ЗМ3 (усний) 20вкінці семеструΣ 100
Як окремий вид неформальної освіти – 💡зараховуються отримані 📋сертифікати з освітніх Інтернет-платформ (Google Digital Workshop, Prometheus, Coursera та ін.), як поглиблене вивчення окремих тем згідно робочої програми, якщо вони є релевантними до тем практичних занять (робіт) з дисципліни "Менеджмент логістично-інформаційної діяльності"Лекційний матеріал
Шановні студенти 🤗, тут представлені 📑лекції з курсу "Менеджмент логістично-інформаційної діяльності" у формі 📊схем-презентацій.
При виникнення 📝питань, 💭коментарів - прошу писати на 💡 форум
Практичні заняття
Для підготовки до практичних занять прошу використовувати наступні 📖 методичні матеріали:
- Методичні вказівки для практичних занять та самостійної роботи
❗ Зверніть увагу❗ - обов'язкові письмові дослідно-аналітичні роботи та завдання викладач 📢оголошує на 📅початку семестру!
💡Дослідно-аналітичне завдання 💡 - захист за допомогою візуалізації результатів (презентація). У систему здобувач завантажує звіт з виконання дослідно-аналітичного завдання та презентаційні матеріали.
При виникнення 📝питань, 💭коментарів - прошу писати на 💡 форумСитуаційні вправи
Для ⚙️формування практичних умінь та навичок⚙️ у здобувачів вищої освіти при вивченні курсу "Менеджмент логістично-інформаційної діяльності" 🔺обов'язковим🔺 є виконання, дискусійне обговорення й аргументація ситуаційних вправ та практичних кейсів.
Ситуаційні вправи, практичні завдання та кейси представлені в 📇 Розділі 5 на с. 38-50 Методичних матеріалів і є 🔔 обов'язковими для виконання.
Також, нижче 👇 представлена ситуаційна практична вправа, яка не увійшла до Методичних матеріалів, але є 🔔обов'язковою для опрацювання.
При виникнення 📝питань, 💭коментарів - прошу писати на 💡 форум
Завдання для здобувачів заочної форми навчання
🔔 До уваги здобувачів заочної форми навчання 🔔
З курсу "Менеджмент логістично-інформаційної діяльності" необхідним є виконання 📝контрольної роботи здобувачами вищої освіти заочної форми навчання.
Методичні рекомендації, роз'яснення, завдання, особливості вибору варіанту контрольної роботи та її оформлення детально описані та представлені в 📇 Розділі 3 📖 Методичних матеріалів на с. 31-35 та в 📇 Розділі 5 на с. 48-50.
Структура контрольної роботи
Кожен варіант контрольної роботи складається із:
- 2-х теоретичних питань (варіанти контрольної роботи), які наведені на с. 33-35 Методичних матеріалів
- практичного завдання (вправи 16-18), детальне пояснення виконання якого є на с. 48-50.
При виникнення 📝питань, 💭коментарів - прошу писати на 💡 форум
Питання для контролю (колоквіум) та атестації знань
З дисципліни "Менеджмент логістично-інформаційної діяльності" обов'язковим є ❗колоквіум ❗ (форма - усна). Колоквіум є формою контролю засвоєння теоретичних знань.
Завершальним етапом у вивченні навчального курсу - є 🔺іспит. 💡 Іспитові білети 📥 завантажуються у профіль навчальної дисципліни 📅 перед іспитом.
Рекомендована література та Інтернет-ресурси
Під час вивчення курсу "Менеджмент логістично-інформаційної діяльності" в допомозі стануть рекомендовані 📕 наукові, 📚навчально-наукові та 📖навчально-методичні джерела. Також, доречно звернутися до 💻Інтернет-ресурсів опрацювання яких дасть можливість ґрунтовно підготуватися до заняття та розширити і поглибити знання з дисципліни.
Глосарій
Для ґрунтованого розуміння основних та професійно-орієнтованих ключових 📜понять та термінів з дисципліни "Менеджмент логістично-інформаційної діяльності" рекомендовано уважно опрацювати 💡Словник термінів💡і використовувати 🔺Глосарій🔺у підготовці до практичних занять, колоквіуму, іспиту тощо.
Форум та онлайн-консультації
Тут Ви можете поставити 📃питання, 💭прокоментувати ті аспекти та питання лекційного, практичного курсу "Менеджмент логістично-інформаційної діяльності", які у Вас виникають в ході його опрацювання.
Тести
Для перевірки засвоєння матеріалу з дисципліни "Менеджмент логістично-інформаційної діяльності" рекомендовано пройти 📋 тестування.